dijous, 13 de setembre del 2012

Gorro

 












El gorro que llueix l'Epi en principi hauria de ser mida persona adulta amb el cap ni gran ni petit, però... 
l'he fet amb unes agulles més petites del que toca (les del 6 enlloc de les del 9) i amb la llana que he trobat per casa, la qual cosa ha fet que m'hagi sortit mida infantil, però ha quedat ben xulo. 

L'he fet seguint el patró 25A de la revista Katia n.71 "Creaciones otoño-invierno.