··entrepunts··
divendres, 4 de novembre del 2011
Beines de pèsols
Amb les llanes noves que he comprat he començat a fer més coses del llibre de flores de punto y ganchillo. Aquí teniu el primer experiment: una beina de pèsols!
1 comentari:
Anònim
4 de novembre del 2011, a les 20:26
Que xulo Elena!!!
Fátima
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Que xulo Elena!!!
ResponEliminaFátima