També m'ha picat la curiositat per fer flors de ganxet....
Les primeres les vaig fer seguint patrons que trobava per internet, però no m'acabaven de fer el pes, i busca que buscaràs vaig trobar un llibre molt guai on hi havia patrons i explicacions. Em va costar una mica, però al final en vaig trobar un exemplar a l'Abacus de pl. Urquinaona. El llibre en qüestió es titula "100 flores de punto y ganchillo" de Lesley Stanfield i editat per Océano Ámbar. Les explicacions de vegades no són gaire clares però amb una mica d'imaginació no hi ha res impossible!


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada