![]() |
| Primer buf |
![]() |
| Abans de cosir-ho |
Vaig fer servir unes agulles del 8. En principi vaig fer 80 punts i ho vaig anar teixint amb punt "bobo", en total vaig fer servir 3 cabdells.
Al ser la primera cosa que feia em vaig saltar algun que altre punt i també n'hi vaig afegir no sé com, però bé, el resultat final no és pas cap desastre.
![]() |
| Un cop cosit |
Quan vaig haver acabat els tres cabdells (havent reservat un tros de la mateixa llana per cosir) vaig ajuntar dos cantons i ho vaig cosir i va quedar una mena de tub.
I aquest és el resultat!!
Fa un més o així em vaig motivar per fer un altre buf. Aquest cop vaig comprar 3 cabdells de llana Katia Perú (si no recordo malament) de color negre, i he tornat a fer servir les agulles del 8 amb punt "bobo", aquest cop enlloc de 80 punts n'he fet 60. Ha quedat una mica més estret que l'altre i sembla el coll d'un jersei d'aquells gruixuts d'hivern... és tan dolç!!
![]() |
| El segon buf |
![]() |
| Vista panoràmica |





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada