diumenge, 30 d’octubre del 2011

Bufs improvisats

Primer buf
  A mig estiu vaig començar a sentir curiositat per això de fer punt, l'Eulàlia (http://www.boinesixals.tk/) em va explicar com fer una cosa senzilla, una mena de bufanda rodona. Quan vaig arribar a casa li vaig demanar agulles i llana a ma mare per posar-m'hi ben aviat...
Abans de cosir-ho
  

Vaig fer servir unes agulles del 8. En principi vaig fer 80 punts i ho vaig anar teixint amb punt "bobo", en total vaig fer servir 3 cabdells. 
Al ser la primera cosa que feia em vaig saltar algun que altre punt i també n'hi vaig afegir no sé com, però bé, el resultat final no és pas cap desastre.
Un cop cosit




 Quan vaig haver acabat els tres cabdells (havent reservat un tros de la mateixa llana per cosir) vaig ajuntar dos cantons i ho vaig cosir i va quedar una mena de tub. 
I aquest és el resultat!! 






Fa un més o així em vaig motivar per fer un altre buf. Aquest cop vaig comprar 3 cabdells de llana Katia Perú (si no recordo malament) de color negre, i he tornat a fer servir les agulles del 8 amb punt "bobo", aquest cop enlloc de 80 punts n'he fet 60. Ha quedat una mica més estret que l'altre i sembla el coll d'un jersei d'aquells gruixuts d'hivern... és tan dolç!!

El segon buf

Vista panoràmica

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada