diumenge, 30 d’octubre del 2011

Samarreta d'estiu

Davant 
Darrere

A finals de la primavera passada la meva mare va veure aquesta samarreta estiuenca en una revista de Katia, es va posar mans a la obra i aquí la teniu. Quan tingui una mica de temps ja investigaré els detalls per si us en voleu fer una. És molt còmode i molt fresca!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada