dilluns, 31 d’octubre del 2011

Boina de ganxet


 Aquesta boina l'he feta seguint un patró (núm. 21) que surt al núm. 59 de Katia (Creaciones otoño - invierno Sport). La llana que proposen a la revista no m'agrada així que l'he feta amb Katia Merino Sport de color lila i he fet servir un ganxet del 2.5.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada